God ettermiddag alle sammen. Dette er min første erfaring som vertskap, så jeg setter pris på alt dere kan anbefale meg, ideer, forslag, tips.
Aldri vært vertskap før
Start reisen med tips og veiledning for de første bestillingene og gjestene.
Samtaler
Utvalgt
Hei, alle sammen!
Jeg heter Laëtitia og har vært Airbnb-Superhost i 14 år i år. 😃 Vi tar imot reisende hjemme hos oss, som en familie, i en landsby i det sørvestlige Frankrike. 🇫🇷🍇🌞🏡🏰
Jeg brenner for kunst og reiser, men også for gastronomi og fotball, ja, ja ⚽️ Heia De grønne 💚💚💚
I fem år har jeg brukt fritiden min på å være frivillig leder for fellesskapet av Airbnb-verter i departementet mitt i sørvest, hvor jeg er leder.
Hvis dere ennå ikke har hatt anledning til å delta på et av vertsmøtene i det lokale fellesskapet deres, oppfordrer jeg dere til å gjøre det. Det er en veldig fin opplevelse å dele erfaringer og en god måte å bli kjent med andre verter i området deres på. (Nyttig informasjon publiseres på klubbsidene)
Når det er mulig, deler jeg noen anbefalinger her, basert på min erfaring og mine interesser.
Jeg gleder meg til å lære litt mer om dere og til at vi fortsetter å hjelpe hverandre.
Nå er det deres tur til å fortelle oss:
Hvem er dere?
Hvor er dere verter 🇫🇷🇧🇷🇮🇹?
Hva er favorittemnene deres?
Hvordan kan vi hjelpe dere?
Vi snakkes snart 😃
PS: Jeg deler litt av kunsten min med dere 🎨
Hei, alle sammen. Det er flott å være tilbake her og å ha et nytt sted hvor vi alle kan ha kontakt med hverandre. :-)
Hilsen til alle fra Roma :-D
Hvordan går det?
Ta en titt på Airbnbs ressurssenter. Jeg var også veldig nervøs da min første gjest kom.
Ressurssenter
Hei,
Jeg administrerer en bolig i Reims, og jeg er for tiden på utkikk etter en pålitelig person som kan utføre rengjøringstjenester.
Hvem kan hjelpe meg med denne søken?
Hei, er det noen i Armenia?
Hei! Jeg er ny her. Jeg har nettopp publisert annonsen min og lurer på hvordan man gjør for å kunne kreve inn og legge til rengjøringskostnadene som noen ganger belastes på Airbnb. Gjøres det separat? Eller skal det være en del av den opprinnelige kostnaden som man oppgir som pris? Tusen takk for veiledningen!
Du kan legge til rengjøringsgebyr, gebyr for kjæledyr og gebyr for ekstra gjester på Airbnb der du angir pris, tilgjengelighet og lignende.
Hei, Caterina 💞Hyggelig at du fortalte om noe som opptar deg. Jeg har selv lagt til et rengjøringsgebyr på 60 euro, ekstra overnatting for gjester utover 2 personer koster 24 euro, hunder er velkomne mot et gebyr på 25 euro, maks 2 hunder. Dette har i hvert fall fungert for meg, siden huset mitt er ganske stort, og jeg mener også at det virkelig er mulig å ta et tilleggsgebyr for rengjøring. Jeg sammenligner det med om jeg skulle ansette en renholdsarbeider – da ville jeg kanskje ikke fått det til den prisen som står i annonsen, hvis en utenforstående skulle utføre den samme jobben. For meg har det i hvert fall fungert, og jeg tror ikke det har påvirket reservasjonene. Jeg er vertskap i Finland, og det var hyggelig å høre om saken din.💞Lykke til, og legg til rengjøringsgebyret.🤗Med vennlig hilsen Tuija
Bli med i samtalen
Et forum der verter fra hele verden kan be om råd, dele tips og utvikle virksomheten på ett og samme sted.
Hei, jeg er ny på Airbnb.
Jeg så nylig et innlegg om endringer for barn under tolv år og hvordan det er oppført. Kan noen hjelpe meg med å finne innlegget? Takk.
Kan det være denne du ser etter?!
Hei, jeg driver to Airbnb-steder i Angus i Skottland. Jeg ser etter hjelp med litt rengjøring som jeg ikke kan gjøre selv. Kan noen anbefale lokale renholdere eller kanskje en medvert som vi kan hjelpe hverandre med renhold? Takk, Rhona