Vis god gjestfrihet

Del beste praksis for eksepsjonell gjestfrihet, inklusive meldinger, gjesteopplevelse og anmeldelser.

Forumtagger

Samtaler

Ben-Nasser
@Bennasser•Frankrike

Hei, alle sammen 👋

Jeg har inntrykk av at et rent overnattingssted med god beliggenhet som samsvarer med annonsen i dag nesten har blitt det minste man kan forvente.

Det som virkelig utgjør forskjellen, ser ut til å ligge andre steder i stadig større grad:

kommunikasjon, forutseenhet, responsivitet, oppmerksomhet overfor gjesten og måten å håndtere uforutsette hendelser på.

Velg en reaksjon
Tuija
@Tuija2•Finland

ii

Velg en reaksjon
Geraldo Rocha
@GeraldoRocha•Rio de Janeiro, Brasil

I Brasil har det blitt vanlig å prøve å få tidlig innsjekking og sen utsjekking. Hvis du ikke tillater det, blir det en grunn til å gi en karakter på 3.

Velg en reaksjon
Ryan
@Ryan4504•San Diego, California

Jeg har en leietaker som fører en ladekabel for elbil gjennom kjøkkenvinduet for å lade Teslaen sin. Hvordan kan jeg regulere dette?

Velg en reaksjon
Valerion Apartments And Hospitality
@Nik1998•Albania

Hei, alle sammen! 👋

Jeg er en ny vert fra Tirana i Albania, og jeg vil gjerne komme i kontakt med mer erfarne verter og få noen ærlige tilbakemeldinger.

Jeg begynte som vert for rundt 45 dager siden, og administrerer for tiden flere leiligheter som ligger i nærheten av Tiranas internasjonale lufthavn. Leilighetene er hovedsakelig utformet for korte opphold, flyplassreisende, par, familier og gjester som besøker Albania.

Velg en reaksjon
Julio
@juliocramirez•Mexico by, Mexico

Det er gjester som har reservert hos meg, og av en eller annen grunn som er utenfor min kontroll, ankommer de ikke eller går ikke inn i overnattingsstedet. Problemet er at de skriver anmeldelser med ondsinnede hensikter og frustrasjon. Jeg mener at hvis de ikke bruker overnattingsstedet, bør de ikke skrive anmeldelser, fordi de skader vertene.

Velg en reaksjon
Juan Barros
@Juanbarros•Medellín, Colombia

Hei, . I så fall kan du med begrunnelse be Airbnb, gjennom brukerstøtten, om å fjerne denne anmeldelsen fordi den ikke overholder det som er fastsatt i reglene.

Vennlig hilsen

Juan

Velg en reaksjon

Bli med i samtalen

Et forum der verter fra hele verden kan be om råd, dele tips og utvikle virksomheten på ett og samme sted.

Alexis
@Alexandre308•Montpellier, Frankrike

Hei, alle sammen i fellesskapet!

Jeg har vært Superhost siden 2013, og nå står jeg overfor en absurd situasjon med kundestøtten.

Fakta: Etter at en gjest (Véronique) reiste tidligere enn planlagt onsdag 30. september (for tre ubenyttede netter), gjennomførte kundestøtten en refusjon på 300 €.

Velg en reaksjon
Helen
@Helsi247•Bristol, Storbritannia

Ble du enig med gjesten om at vedkommende kunne dra tidlig ved å endre datoene sine, slik at gjesten hadde rett på refusjon utenfor kanselleringsvilkårene dine?

I så fall har du rett i at datoene skulle ha blitt gjort ledige.

Hvorfor bestemte gjesten seg for å dra tidlig?

Velg en reaksjon
Rosa María
@Rosa_MarIA2601•Spania

God morgen! Jeg skjulte annonsen min midlertidig, men nå som jeg har aktivert den igjen, kan jeg ikke se reservasjonshistorikken. I delen I DAG vises ikke lenger alternativet ALLE RESERVASJONENE MINE. Hvordan kan jeg løse dette?

Hilsen

Velg en reaksjon
Federico
@Federico1439•Roma, Italia

Jeg er en erfaren medvert med solid bakgrunn innen mottakshåndtering og gjesteomsorg. Jeg tilbyr meg å bistå deg i den operative forvaltningen av leilighetene dine, spesielt med følgende:

• Innsjekking med personlig oppmøte og mottak: Mottak, overlevering av nøkler og detaljert gjennomgang av boligen og nabolaget

• Utsjekking og inspeksjon: Håndtering av utsjekking, kontroll av eiendommens tilstand og innhold før den klargjøres for neste gjest.

• Fleksibilitet og tilgjengelighet: Håndtering av forsinkelser fra gjestenes side og støtte ved eventuelle nødsituasjoner under oppholdet.

• Kommunikasjon med rengjøringsteamet: Rask koordinering for å sikre at eiendommen alltid er i perfekt stand mellom hver gjest.

Jeg jobber i Roma (ideelt sett i Roma sentrum)

Velg en reaksjon