Leilighet med to soverom i @Southampton. Mange ting tilgjengelig. To dobbeltsenger, sengetøy av høy kvalitet, TV, kjøkkenutstyr, gryter, tallerkener, stekepanner.
Fellesskapskafé
Få kontakt med andre verter, del historier, ha uformelle samtaler og feir gode resultater!
Samtaler
Utvalgt
Hei alle sammen,
Har du noen gang ønsket at du hadde et sted der du kunne snakke om de unike situasjonene som oppstår når du er vertskap? Det er akkurat det vertskretsen er til for.
👉Gå til sidefeltet i fellesskapsforumet, klikk på «Vertskretsen» og trykk på «Bli med»-knappen for å få tilgang. Hvis du ikke trykker på «Bli med», kan du ikke se eller delta i samtalene (du kan også klikke her for å se vertskretsen).
Merk: Diskusjoner fra dette stedet vises ikke i søkeresultatene på nettet!
Bli med!
Med vennlig hilsen
Bhumika
Dette er en samtale jeg tok opp her på CC for noen år siden. Jeg hadde nylig kontakt med en kjent australsk entertainer som en del av Adelaide Festival of Arts, og det fikk meg til å tenke på dette gamle innlegget … Hvem ville du elsket å være vertskap for?
Hvis du fikk muligheten, hvem på denne planeten ville du helst vært vertskap for … og hvorfor?
Jeg setter i gang ved å si at min ville vært Scott Neeson!
Scott emigrerte sammen med foreldrene sine fra Skottland til Australia i 1964, da han var fem år gammel. De flyttet hit til Sør-Australia og bosatte seg i Adelaide-forstaden Elizabeth, ca. 30 minutter unna der jeg bor.
Etter sitt mislykkede forsøk på å gå på skole begynte Scott å jobbe for Clifford Theatres-kinokjeden, der han leverte filmruller til de forskjellige Clifford-kinene rundt om i byen. Han steg i gradene i filmbransjen her i Australia, helt til han ble leder for Twentieth Century Foxs distribusjon i Australia i 1986. Han ble lokket til Twentieth Century Fox i USA og flyttet dit i 1993 som visepresident for markedsføring, og steg til slutt i gradene til å bli direktør for Twentieth Century Fox.
I 2003 ble han headhuntet for å bli administrerende direktør for Sony Entertainment, og mellom stillingsskiftene tok han en ferie i Phnom Penh i Kambodsja.
Som en del av reisene sine endte han tilfeldigvis opp på byens søppelfylling og ble slått av de hundrevis av barna, så unge som fire år, som lette etter alt de kunne finne for å holde familiene sine i live.
Han forlot Kambodsja og tok fatt på jobben sin hos Sony, men ble stadig plaget av tanker om barna på søppelhaugen i Phnom Penh. Derfor solgte han etter tre måneder alt han hadde i LA, flyttet til Kambodsja og opprettet Cambodia Childrens Fund, som nå gir utdanning til over 2 000 barn og tar seg av 20 000 familier.
Hvem gjør det … takker nei til den mektigste stillingen innen global underholdning og vier seg selv og livet sitt til de dårligst stilte.
Scott er nå 67 år gammel og er selve innbegrepet av det mennesket jeg gjerne skulle ha vært, og hvis jeg hadde den ene muligheten, ville jeg gjerne ha satt meg ned en kveld eller to med Scott og funnet ut hva som har gjort ham til et så flott menneske!
Skål … Rob
En del av den aktuelle høstoppdateringen er kartene, der dere kan se både deres egne og vennenes reiser. Der kan dere også se med en gang hvordan de likte overnattingsstedet og hvordan de vurderte det:
Har dere allerede tatt en titt og oppdaget noe interessant?
Til Connections: https://www.airbnb.de/users/profile/connections-map
Når du nevner kaffe, har du en alliert i meg.
Hei alle sammen,
Har du noen gang ønsket at du hadde et sted der du kunne snakke om de unike situasjonene som oppstår når du er vertskap? Det er akkurat det vertskretsen er til for.
👉Gå til sidefeltet i fellesskapsforumet, klikk på «Vertskretsen» og trykk på «Bli med»-knappen for å få tilgang. Hvis du ikke trykker på «Bli med», kan du ikke se eller delta i samtalene (du kan også klikke her for å se vertskretsen).
Jeg er med! 🙌🏼🫡❤️
Vi oppfordrer virkelig verter til å bli med i vertskretsen og delta der. Vi lærer mye sammen.
Vi ser frem til å utveksle erfaringer 😉
Bli med i samtalen
Et forum der verter fra hele verden kan be om råd, dele tips og utvikle virksomheten på ett og samme sted.
Hei, alle sammen! Jeg kom hit for å dele en nylig opplevelse jeg hadde som Airbnb-superhost gjennom to år. Jeg hadde en gjest for omtrent tre uker siden som oversvømte hjemmet mitt under oppholdet sitt. Jeg dokumenterte alt (med tids- og datostempler) og sendte det til Airbnb. Jeg brukte over 7 000 USD på å reparere hjemmet (med verifiserte fakturaer/kvitteringer), og Airbnb har ikke gjort noe med kravet mitt siden 24.09.26. Jeg har nå forfalt boliglån, siden jeg brukte mesteparten av sparepengene mine på å reparere hjemmet etter at gjesten oversvømte det, og selv etter å ha fortalt dette til to ulike ledere, har jeg fortsatt ikke fått noen oppfølging av kravet mitt. Hvis du havner i en skadesituasjon, må du IKKE betale for å reparere skadene med en gang (hvis det er mulig). Få et kostnadsoverslag, blokker dagene og send inn et krav for skadene og tapet av bruksmulighet. Ikke gjør som meg, for nå risikerer jeg å miste huset mitt denne måneden fordi jeg ikke har penger til å betale boliglånet. Og alt dette fordi en gjest oversvømte hjemmet mitt, og Airbnb har ikke gjort noe for å kompensere for pengene jeg brukte ELLER dagene jeg gikk glipp av under reparasjonene. Jeg kommer også til å legge ut om dette på de sosiale medieplattformene mine, slik at folk er klar over at Airbnb tilbyr svært liten eller ingen beskyttelse i en bransje med stor risiko for skader. Jeg har undersøkt VRBO og kommer kanskje til å flytte virksomheten min over til den plattformen, hvis jeg klarer å finne ut hvordan jeg kan beholde hjemmet mitt, så klart.
God dag. Jeg heter Dome og har vært vertskap for en ettromsleilighet i Saronno i to år.
Jeg er vertskap og har en jobb som tar mye av tiden min.
Jeg har godtatt direktebestillinger fra personer med gode anmeldelser på plattformen for å øke antallet opphold.
Hei, , det har jeg også! 😊
– kalender
– tilgjengelighet