Optimer annonsen din

Få råd om hvordan du konfigurerer annonsen og gjør stedet ditt klart, inkludert bilder, beskrivelser, fasiliteter, vedlikehold og husregler.

Forumtagger

Samtaler

Utvalgt

Toby
@EdenStayz•Storbritannia

Jeg heter Toby og kommer fra Accra i Ghana.

Jeg ønsker absolutt å forbedre utleiestedet mitt og få mer innsikt fra erfarne verter.

Akkurat nå er min største bekymring å
maksimere antall bestillinger og få utleiestedet mitt til å skille seg ut, samtidig som jeg sørger for at gjestene får en problemfri opplevelse.

Fortell meg gjerne hva jeg kan gjøre for å forbedre utleiestedet mitt.

Her er lenken til annonsen: airbnb.com/h/edencourt

Darryl
@Darryl97•Santa Fe, New Mexico

Hei! Jeg har vært vertskap i noen år og har vanligvis en travel sesong i Tucson når været blir kjøligere, men denne sesongen har hatt en fryktelig start, og jeg får IKKE EN eneste bestilling. Så jeg tenkte jeg skulle dele utleiestedet mitt og be om tilbakemeldinger/idéer fra fellesskapet.

Lenken til eiendommen er her …

airbnb.com/h/tucson-adobe

Takk

Darryl

Luis Angel
@LuisAngel•Canada

Hei! Kan du vennligst si meg hvordan jeg kan be om en dedikert Airbnb-kontoadministrator som kan hjelpe meg med å administrere og støtte utleiestedene mine?

Velg en reaksjon
Mark
@Mark6458•Montclair, New Jersey

Hei, fellesskap!

Dette er virkelig en utfordring. Jeg tar stadig kontakt med Superhost-brukerstøtten angående dette problemet.

Når jeg søker etter byen utleiestedet mitt ligger i, vises leiligheten under den, og nabobyen vises.

Velg en reaksjon
Sebastian
@Sebastian1837•Alicante, Spania

Leiligheten min har turistlisens frem til 2027, men nettstedet lar meg ikke bestille leiligheten for mindre enn 10 dager. Hva må jeg gjøre?

Velg en reaksjon
Emilie
@Emilie01•London, Storbritannia

Hei,

Har du sjekket i innstillingene dine om det er angitt noe med hensyn til korteste tillatte opphold? Denne artikkelen forklarer hvordan du 👉️ Angir minimums- og maksimumsantall netter for utleiestedet ditt, noe som kan være til hjelp.

Gi oss beskjed hvis dette hjelper deg med å finne ut av det, eller hvis du trenger flere råd!

Velg en reaksjon
Frankie
@Frankie144•Los Angeles, California

Hei. Kan noen hjelpe meg? En gjest ga meg en 1-stjerners anmeldelse. (Den første anmeldelsen som ikke var på 5 stjerner av 45 anmeldelser.) Den var i bunn og grunn en hevn for et skadekrav. Airbnb fjernet den ikke … de avslo bare uten å oppgi noen grunn. Kan noen vennligst fortelle meg hva jeg skal gjøre med dette? Jeg vil gjerne at denne første 1-stjernersanmeldelsen blir fjernet. Takk.

Velg en reaksjon
Roseli
@RoseliMazzarello•São Paulo, Brasil

, for at Airbnb skal vurdere å fjerne en anmeldelse på grunn av gjengjeldelse, er det viktig å vise at den var en direkte reaksjon på at gjesten ble belastet for eller holdt ansvarlig for skader.

Airbnbs kundeservice gjennomgår fakta og hendelsenes kronologi. Derfor foreslår jeg at du følger disse trinnene:

1. Organiser hendelsesforløpet, samle inn nøyaktige datoer og klokkeslett for: gjestens utsjekking; innsending av krav om erstatning for skader gjennom AirCover/Løsningssenteret; publisering av anmeldelsen med én stjerne.

Velg en reaksjon
Odile
@Odile007•Bordeaux, Frankrike

Man må anke ved å legge vekt på begrepet «hevnanmeldelse» (
retaliatory review) og ved å vise til kronologien (krav om erstatning fremsatt før anmeldelsen hans). Dette er, i utgangspunktet, den offisielle årsaken til annullering i henhold til regelverket.

Hvis du derimot får et andre avslag, blir det mer komplisert…

Det er akkurat det som skjer med meg: Det var selve kundestøtterådgiveren som ba meg om å søke om erstatning. Da jeg forklarte at jeg foretrakk å vente til slutten av vurderingsperioden for å unngå en hevnomtale, forsikret hun meg om at slike vurderinger ble fjernet.

Dette har pågått i over en måned, til tross for at jeg har bedt dem om å lytte til telefonopptaket på nytt, som beviser at jeg bare fulgte instruksjonene fra brukerstøtten. Jeg er veldig sint.

Velg en reaksjon

Bli med i samtalen

Et forum der verter fra hele verden kan be om råd, dele tips og utvikle virksomheten på ett og samme sted.

Daniëlle
@Danielle402•Nederland

God kveld,

Jeg har nettopp mottatt en advarsel fra Airbnb fordi jeg har fått en 3-stjerners anmeldelse fra en gjest. Og at jeg muligens skal ha oppgitt usannheter i annonsen min.

Dette vil jeg gjerne avklare med en gang.

Velg en reaksjon
Natascha Und Christian
@Natascha_M•Biberwier, Østerrike

Jeg har også fått en 4-stjerners vurdering – «se hva du kan forbedre», selv om 4 stjerner betyr «svært godt». Alt dette er automatisert.

Velg en reaksjon
Joëlle
@Joelle•Cannes, Frankrike

Hei, @Danielle402.

Jeg er enig med @Emilie1, og du bør vite at verter som får en anmeldelse på 4 stjerner, som angivelig er «svært bra», mottar nøyaktig den samme automatiske e-posten. Også veldig nedslående!

Hvis man noen gang var i tvil, er den eneste akseptable vurderingen for Airbnb en vurdering på 5*. Enhver lavere vurdering resulterer i denne advarselen.

Velg en reaksjon
Guillaume
@Guillaume1214•Ottawa, Canada

Hei, alle sammen!

Jeg håper at noen her har opplevd noe lignende og kan gi noen råd.

Jeg kjøpte nylig en hytte i august og opprettet Airbnb-annonsen min kort tid etter at jeg overtok eiendommen. Omtrent fem dager etter at annonsen ble publisert, mottok jeg et varsel om kommende fjerning der det sto at eiendommen min ble ansett som en duplikatannonse.

Velg en reaksjon
Joëlle
@Joelle•Cannes, Frankrike

Hei, @Guillaume1214.

Jeg kan godt forstå frustrasjonen din! Jeg har aldri hørt om et utleiested som har blitt fritatt for å være et duplikat, som har kunnet bli lagt ut på nytt og deretter blitt suspendert igjen!!

Jeg skal varsle noen få fellesskapsledere for å se om de kan hjelpe deg med situasjonen din og i det minste få den vurdert på nytt av det riktige teamet. @Bhumika @Quincy @Paula @Rebecca

Jeg håper dette blir løst raskt, Guillaume🤞
Joëlle

Velg en reaksjon
Toby
@EdenStayz•Storbritannia

Jeg heter Toby og kommer fra Accra i Ghana.

Jeg ønsker absolutt å forbedre utleiestedet mitt og få mer innsikt fra erfarne verter.

Akkurat nå er min største bekymring å
maksimere antall bestillinger og få utleiestedet mitt til å skille seg ut, samtidig som jeg sørger for at gjestene får en problemfri opplevelse.

Fortell meg gjerne hva jeg kan gjøre for å forbedre utleiestedet mitt.

Velg en reaksjon
Genichiro
@Genichiro0•Hashimoto, Japan

Hyggelig å treffe deg.

Det er kanskje best å ikke legge ut wifi-passordet ditt eller et skjermbilde av Netflix.

Velg en reaksjon
Susan
@Susan6573•Storbritannia

Hei Toby

Det ser nydelig ut, men det ser iscenesatt og AI-generert ut. Beklager hvis jeg tar feil. Et par ting: Hvorfor tar ikke folk bilder med gardinene trukket fra, slik at det er mye lys, og hvorfor slår de ikke av TV-en?

Du beskriver stedet som tre soverom og 3,5 bad, men i teksten står det: to soverom og 2,5 bad, og du gjentar deg selv. Gjør det kortere. Jeg kjedet meg omtrent halvveis og sluttet å lese.

Velg en reaksjon