Airbnb-gebyrene
Utvikle vertskapsvirksomheten din
Diskuter måter å utvide virksomheten din på, inkludert kalenderadministrasjon, sesongvariasjoner, overholdelse og medvertskap.
Samtaler
Airbnb-gebyrene
Hei, Airbnb-fellesskapet!
Jeg eier en fantastisk enhet for korttidsutleie i Seattle, Washington, med vakre møbler og kjøkkenutstyr. Jeg har en vurdering på 4,9 stjerner for komforten og fasilitetene jeg tilbyr gjestene. På grunn av andre hendelser i livet har jeg bestemt meg for å slutte med korttidsutleie og ønsker å selge møblene. Hvis du er en ny vert som ønsker å sette opp ditt Airbnb-sted, kan du få kvalitetsmøbler til en god pris.
Ta gjerne kontakt.
Hei alle sammen
Jeg bor i Argentina og mottar betalinger på en konto i argentinske pesos. Hvor jeg aldri har hatt problemer, før nå.
Jeg mottok en prosentandel av betalingen, men ikke hele betalingen for et opphold.
Er reservasjonen for mer enn 28 netter?
Bli med i samtalen
Et forum der verter fra hele verden kan be om råd, dele tips og utvikle virksomheten på ett og samme sted.
Jeg prøver å finne ut hvordan Airbnb beregner rengjøringsgebyret. 14 Gode priser er alt når det gjelder korte opphold sammenlignet med lengre opphold.
Du kan legge til to rengjøringsgebyrer i en annonse, ett for korte opphold (maksimalt to netter) og ett for lengre opphold.
Rengjøringsgebyret må også omfatte vertsgebyret på 15,5 %.
Hei! Jeg er for tiden privat vertskap, og siden jeg nå har et SIRET-nummer, ønsker jeg å oppdatere profilen min og bytte til profesjonelt vertskap. Jeg har aktivert funksjonen i «Verktøy for profesjonelle utleiere». Det skjer ingenting, og jeg ser ingen meny for «Bedriftsinformasjon».
Hva skal jeg gjøre? Takk for hjelpen.
Hei, alle sammen!
Jeg ber om hjelp fra verter som allerede har opplevd denne typen situasjon, for etter mer enn en måned og rundt 15 kontaktpersoner hos Airbnb står jeg fortsatt fast.
Før denne hendelsen hadde annonsen min 5/5, og jeg hadde bare 5-stjerners vurderinger.