Oppdateringer fra Airbnb

Få hjelp til å drive vertsvirksomheten med siste nytt, produktoppdateringer og endringer i retningslinjer fra Airbnb.

Samtaler

Utvalgt

Airbnb
Offisiell konto

Vertssamfunnet vårt på nett har nettopp blitt større. Fra og med i dag deler fellesskapssenteret og vertsklubbene et hjem.* Nå kan du stille spørsmål, få råd fra andre verter, få lokal innsikt og finne måter å utvikle virksomheten din på, alt på ett sted.

Hvis du vil ha en rask gjennomgang av hva som er nytt, kan du gå til menyen ved siden av profilbildet ditt og trykke på "Se deg litt rundt". Deretter kan du utforske ett eller flere av disse områdene.

Fellesskapsforum: Dette offentlige forumet er åpent for alle og ledes av Airbnb. Private fora: Dette er grupper kun for medlemmer som er dedikert til bestemte typer verter, ledet av Airbnb. Du blir lagt til i alle grupper som gjelder for deg. Vertsklubber: Dette er grupper kun for medlemmer som er verter i samme by eller region, ledet av frivillige fellesskapsledere. Du blir invitert til å bli med i den lokale vertsklubben din der det er mulig. Airbnb-oppdateringer: Siste nytt fra Airbnb, produktoppdateringer og endringer i retningslinjene.

Når du har hatt sjansen til å finne ut hva som er nytt, kan du fortelle oss hva du synes – eller stille et spørsmål – i kommentarfeltet.

*Hvis du var aktiv i det gamle fellesskapssenteret, har du fortsatt tilgang til nylige samtaler.

Airbnb
Offisiell konto

Airbnb har lansert nye verktøy som hjelper deg med å sette dynamiske priser, øke inntektene dine og administrere flere utleiesteder. I tillegg kan du nå enkelt lage interaktive 3D-plantegninger slik at gjestene kan utforske hjemmet ditt før de bestiller.

Dynamisk prissetting: Vi anbefaler et prisintervall som hjelper deg med å tjene mer når etterspørselen er høy, og med å holde deg booket når den ikke er det. Prisen din justeres automatisk hver dag, og du kan sjekke hvor konkurransedyktig den er sammenlignet med lignende utleiesteder, og gjøre endringer når som helst. Innsikt i inntekter: Kontrollpanelet for inntekter bruker nå KI til å oppsummere resultatene dine og vise om du er på rett vei. Det sammenligner for eksempel de forventede inntektene dine med lignende utleiesteder i nærheten. Vi analyserer lokale data for å fremheve hva som påvirker inntektene dine, og foreslår tiltak du kan gjennomføre direkte i kontrollpanelet, for eksempel å slå på øyeblikkelig bestilling eller legge til fasiliteter som mangler. 3D-planløsninger: Skann stedet ditt med en kompatibel Apple iPhone Pro eller iPad for å legge til en interaktiv 3D-planløsning som gir gjestene et bedre inntrykk av stedet.* Verktøyet inneholder tips til hvordan du skanner, og det lager plantegningen for deg. Grunnleggende fasiliteter oppdages automatisk.

Få informasjon om alle de nye verktøyene og se en video her: Nye oppdateringer for verter | Airbnb

*Dette er kompatibelt med Apple iPhone 12 Pro eller nyere og iPader med LiDAR-kamera. Du må gi Airbnb-appen tilgang til kameraet ditt.

Tilgjengeligheten av tilbud og brukeropplevelsen kan variere avhengig av sted, tidspunkt og kvalifisering.

Airbnb
Offisiell konto

Vertssamfunnet vårt på nett har nettopp blitt større. Fra og med i dag deler fellesskapssenteret og vertsklubbene et hjem.* Nå kan du stille spørsmål, få råd fra andre verter, få lokal innsikt og finne måter å utvikle virksomheten din på, alt på ett sted.

Hvis du vil ha en rask gjennomgang av hva som er nytt, kan du gå til menyen ved siden av profilbildet ditt og trykke på "Se deg litt rundt". Deretter kan du utforske ett eller flere av disse områdene.

• Fellesskapsforum: Dette offentlige forumet er åpent for alle og ledes av Airbnb.

• Private fora: Dette er grupper kun for medlemmer som er dedikert til bestemte typer verter, ledet av Airbnb. Du blir lagt til i alle grupper som gjelder for deg.

• Vertsklubber: Dette er grupper kun for medlemmer som er verter i samme by eller region, ledet av frivillige fellesskapsledere. Du blir invitert til å bli med i den lokale vertsklubben din der det er mulig.

• Airbnb-oppdateringer: Siste nytt fra Airbnb, produktoppdateringer og endringer i retningslinjene.

Velg en reaksjon
Dom
@MrNiceGuy•Hoboken, New Jersey

Jeg ser ikke verter for tjenester og opplevelser ennå? Når de kommer, hvordan ser vi dem? Tilleggsfaner i fellesskapsforumet? Jeg prøver å introdusere lokalbefolkningen for vertsklubben vår. Takk! Dom. – Vertsklubben NJ Homes

Velg en reaksjon
Airbnb
Offisiell konto

Hei alle sammen,

Som dere vet, flytter vi til et helt nytt fellesskapssenter som lanseres 6. oktober.

Fra og med neste uke kan du oppleve noen tekniske problemer mens vi forbereder overgangen – for eksempel lengre lastetider eller funksjoner som oppfører seg uforutsigbart. Dette er forventet mens vi gjør alt klart bak kulissene.

Velg en reaksjon
Medlem

Takk for forhåndsvarslingen, Bhumika – vi setter pris på forhåndsvarsel om problemer. Det er alltid noen overraskelser forbundet med overganger. En forespørsel: Sørg for at lenker til gamle tråder fortsatt fungerer etter flyttingen. Det ville vært veldig synd å miste mange års vertskapsråd på grunn av ødelagte nettadresser. Jeg gleder meg til å se det nye fellesskapssenteret den 6.

Velg en reaksjon
Dom
@MrNiceGuy•Hoboken, New Jersey

For å stoppe hikke raskt kan du prøve enkle hjemmemidler som å holde pusten eller drikke kaldt vann for å stimulere vagusnerven og bidra til å tilbakestille mellomgulvet, slik Cleveland Clinic beskriver.

Når det er sagt, ta alle et glass vann, pust dypt inn og gjør dere klare for et nytt og forbedret aktivitetssenter! Jeg gleder meg!

På tide å ta kontakt med vertene for tjenester og opplevelser! Vi må alle føre dem opp på listene våre over vertsfasiliteter. 😉

Velg en reaksjon
Airbnb
Offisiell konto

Airbnb har lansert nye verktøy som hjelper deg med å sette dynamiske priser, øke inntektene dine og administrere flere utleiesteder. I tillegg kan du nå enkelt lage interaktive 3D-plantegninger slik at gjestene kan utforske hjemmet ditt før de bestiller.

• Dynamisk prissetting: Vi anbefaler et prisintervall som hjelper deg med å tjene mer når etterspørselen er høy, og med å holde deg booket når den ikke er det. Prisen din justeres automatisk hver dag, og du kan sjekke hvor konkurransedyktig den er sammenlignet med lignende utleiesteder, og gjøre endringer når som helst.
  • Innsikt i inntekter: Kontrollpanelet for inntekter bruker nå KI til å oppsummere resultatene dine og vise om du er på rett vei. Det sammenligner for eksempel de forventede inntektene dine med lignende utleiesteder i nærheten. Vi analyserer lokale data for å fremheve hva som påvirker inntektene dine, og foreslår tiltak du kan gjennomføre direkte i kontrollpanelet, for eksempel å slå på øyeblikkelig bestilling eller legge til fasiliteter som mangler.
  • 3D-planløsninger: Skann stedet ditt med en kompatibel Apple iPhone Pro eller iPad for å legge til en interaktiv 3D-planløsning som gir gjestene et bedre inntrykk av stedet.* Verktøyet inneholder tips til hvordan du skanner, og det lager plantegningen for deg. Grunnleggende fasiliteter oppdages automatisk.

Få informasjon om alle de nye verktøyene og se en video her: Nye oppdateringer for verter | Airbnb

Velg en reaksjon
Home Again Property Management
@Home_Again_Property_Management0•Toronto, Canada

Dynamisk prissetting er virkelig nyttig, men bare med rekkverk. Jeg driver flere korttidsenheter i Toronto, og her er min mening:

– Sett bunnprisen ut fra de reelle kostnadene dine, ikke verktøyets foreslåtte minimumspris. Rengjøring, sengetøy, arbeid i forbindelse med gjesteutskiftning og Torontos kommunale overnattingsskatt på 6 % trekkes alle fra utbetalingen din, og verktøyet kjenner ikke kostnadsstrukturen din.

– Ikke stol blindt på det foreslåtte prisintervallet når det gjelder tidspunkt. Disse verktøyene har en tendens til å sette for lave priser i mellomsesongene og overse lokale topper i etterspørselen, som TIFF og konferanseuker. Jeg sammenligner det foreslåtte prisintervallet med 3–5 sammenlignbare utleiesteder hver uke og overstyrer det regelmessig.

Velg en reaksjon
Medlem

3D-plantegningene skiller seg ut for meg. Bilder viser ikke alltid planløsningen tydelig, så det å kunne utforske den før man bestiller kan hjelpe gjestene med å avgjøre om et sted passer for dem.

Velg en reaksjon
Airbnb
Offisiell konto

Airbnb startet med to verter som trengte hjelp til å betale husleien for leiligheten sin. Nesten 20 år senere er millioner av verter avhengige av Airbnb for å kunne betale husleie eller boliglån.

I dag har vi gleden av å kunngjøre Airbnb Housing Accelerator, vårt hittil største engasjement for å bidra til å løse boligmangelen.

Gjennom Airbnb Housing Accelerator investerer vi i utgangspunktet 250 millioner USD for å bidra til å frigjøre mer enn 5 milliarder USD til rimelige boliger for personer med forskjellige inntekter. Airbnb kommer også til å støtte reformer av boligpolitikken og gi 5 millioner USD til innovatører som gjør det enklere, raskere og billigere å bygge boliger.

"Austin er hjemme. Jeg har bodd her i 13 år", sier Ivan Woodson, en Airbnb-fellesskapsleder. «Jeg har alltid likt å være vertskap, men det å være på dagens arrangement gjorde meg enda stoltere over å være Airbnb-vert, fordi dette er et selskap som investerer i å gjøre lokalsamfunnet mitt til et enda bedre sted å bo.»

Airbnb Housing Accelerator lanseres i USA med ambisjoner om å utvide til hele verden. Gå til
airbnb.com/housingaccelerator for å finne ut mer, og del tankene dine om boliger i lokalsamfunnet ditt i kommentarfeltet nedenfor.

Velg en reaksjon
Venkat
@Bhargav•India

Wow, for en oppsving for vertsfellesskapet …

Flott sted å være som vert, setter pris på det!

Jeg håper initiativet snart når India, som er det mest folkerike og voksende stedet for Airbnb.

Velg en reaksjon
Clara/CB
@ClaraCB116•Pensacola, Florida

Dette er en av de mest spennende Airbnb-kunngjøringene jeg har sett på veldig lenge. ❤️

Etter å ha vært involvert i lokalsamfunnet mitt i årevis, bygget relasjoner gjennom vertskap og spesielt samarbeidet med Habitat for Humanity, har én overbevisning bare blitt sterkere for meg:

Alle mennesker fortjener et sted de kan kalle HJEM.

Velg en reaksjon

Bli med i samtalen

Et forum der verter fra hele verden kan be om råd, dele tips og utvikle virksomheten på ett og samme sted.

Airbnb
Offisiell konto

Felleshuset flytter til et nytt sted 6. oktober. Vi samler de globale foraene og de lokale vertsklubbene på ett sted.

Det blir et større fellesskap med en bedre opplevelse på nettet. Du får muligheten til å komme i kontakt med enda flere verter, noe som gjør det enklere å finne støtten du trenger for å få vekst i virksomheten din.

Hva du kan forvente

• Du mottar en e-postinvitasjon med en lenke for å utforske det helt nye fellesskapssenteret når overgangen er fullført.

• De globale foraene blir til ett fellesskapsforum.

• Diskusjonene blir oversatt til 64 språk, slik at alle kan delta.

Velg en reaksjon
Dilshan
@Dilshan5•Galle, Sri Lanka

Flott!😊

Velg en reaksjon
Aim
@Aim2481•Worcester, Storbritannia

Hei, jeg ønsker gjerne litt hjelp med hvordan utleiestedet mitt kan bli synlig, takk.

Velg en reaksjon
Airbnb
Offisiell konto

De olympiske lekene LA28 kommer til Los Angeles i juli 2028, og billetter til arrangementer i hele området er allerede lagt ut for salg. Som global partner for de olympiske og paralympiske leker hjelper Airbnb folk med å finne steder å bo – og gjester kan bestille direkte fra nettstedet for lekene i Los Angeles i 2028.

Gjennomgå og oppdater tilgjengeligheten din nå, siden noen gjester bestiller turene sine tidlig. Bli med i den lokale vertsklubben din.

Velg en reaksjon
Geoff
@GeoffGedge1•Hepburn Springs, Australia

Det kommer til å bli et helt episk arrangement.

Velg en reaksjon
Airbnb
Offisiell konto

I dag feirer vi en gruppe verter som bidrar med noe spesielt til fellesskapssenteret: generøsitet, innsikt og en evne til å få andre til å føle seg som hjemme.

La oss gi en stor applaus til:

👏

Velg en reaksjon
Debora
@deboralanini•Roma, Italia

Gratulerer til dere alle sammen. Bidragene deres er til stor hjelp.

Velg en reaksjon
Bree
@Bree•Solkysten, Australia

Godt jobbet! 💃🏼

Velg en reaksjon