La oss starte en fellesskapscafé for rengjøring og medverter for Airbnb Vadodara (Padra, Atladara og Bhayli)! 🧹☕Hei, alle sammen! Jeg vil starte et eget diskusjonsforum, en «fellesskapscafé», spesielt for Airbnb-verter i områdene Padra, Atladara og Bhayli i Vadodara, der vi kan snakke om den praktiske siden av vertskapet: rengjøring, renholdere og støtte til medverter. Siden eiendommene våre ligger i disse områdene med rask vekst, kan det være en unik logistisk utfordring å finne pålitelig praktisk støtte. Det hadde vært fantastisk å ha et lokalt nettverk her for å dele ressurser, sammenligne kostnader og samordne rengjøringsbehovene våre. Jeg ønsker spesielt å komme i kontakt med verter, medverter eller rengjøringsbyråer for å diskutere hvordan man administrerer opplegg som mitt:
Arbeidsflyten: En renholder får tildelt en gruppe på 2, 3 eller opptil 4 hytter å rengjøre på én dag, noe som krever effektive overganger. Krav til mobilitet: Fordi eiendommene er spredt over dette området, må renholderen ha egen tohjuling for å kunne komme seg enkelt mellom stedene. Medvertskontakten: Opprette en støttekrets for medverter som håndterer både rengjøringsadministrasjon og praktisk drift av eiendommene.
Finnes det noen eksisterende vertskretser eller pålitelige renholdsnettverk i Padra-/Atladara-/Bhayli-området som fokuserer på dette akkurat nå? Har du noen pålitelige, uavhengige renholdere eller byråer å anbefale? Legg igjen en kommentar nedenfor om hvordan du for tiden håndterer klargjøring av flere eiendommer, eller om du ønsker å samarbeide om å finne/dele en pålitelig ressurs. Jeg ser frem til å komme i kontakt med andre lokale verter!